Overtuigingskracht

60 geheimen van de psychologie van het beïnvloeden
Noah Goldstein, Steve Martin, Robert Cialdini

 24,99

Added to Wishlist
Added to Wishlist
See your favorite product on Wishlist
ISBN: 9789057124938

60 wetenschappelijk bewezen tips en strategieën die laten zien hoe een kleine verandering van je aanpak direct een drastisch effect kan hebben op je slagingskans.

2017 - paperback, 288p.

Jubileumeditie met 10 extra geheimen.

Hoe verhoog je je invloed waar dan ook, en kun je andere mensen beter overtuigen van wat dan ook?

De 60 wetenschappelijk bewezen tips en strategieën in dit boek laten zien hoe een kleine verandering van je aanpak direct een drastisch effect kan hebben op je slagingskans – of je nu wilt dat iemand zijn medicijnen slikt, iets voor je doet, milieubewuster wordt, tevreden is over je product of op je stemt.

De auteurs vertalen de uitkomsten van gedegen wetenschappelijk onderzoek op aanstekelijke wijze naar de dagelijkse praktijk.

De uitgebreide editie van deze klassieker en internationale bestseller bevat tien nieuwe opmerkelijke inzichten en bevordert gegarandeerd uw overtuigingskracht, zowel privé als op het werk.

Dr. Noah Goldstein is verbonden aan de afdeling Management en Organisatie, Psychologie en Geneeskunde van de ucla Anderson School of Management. Daarvoor was hij docent bij de Booth School of Business van de universiteit van Chicago.
Dr. Goldstein werd onderscheiden voor zijn uistekende onderwijs en onderzoek. Zijn onderzoek naar overtuigen en beïnvloeding is gepubliceerd in verschillende vooraanstaande businesstijdschriften. Goldsteins werk op het gebied van overtuigen heeft in 2009 in de ‘Lijst van Baanbrekende Ideeën’ van de Harvard Business Review gestaan en er wordt regelmatig aandacht aan besteed door New York Times en Wall Street Journal. Naast zijn activiteiten als keynotespreker en adviseur heeft Noah Goldstein ook deel uitgemaakt van de  wetenschappelijke adviesraad van twee bedrijven uit de Fortune Global 500. Hij woont in Santa Monica, Californië.

Steve J. Martin schreef boeken en business-columns en is directeur van de Britse vestiging van influence at work. Zijn werk op het gebied van de toepassing van gedragswetenschappelijke kennis in het bedrijfsleven en de publieke sector trok de aandacht van media als bbc-radio en tv, msnbc, London Times, New York Times, Los Angeles Times, Wired en Harvard Business Review. Zijn maandelijkse business-columns worden door ruim 2,5 miljoen mensen gelezen. Als spreker en consultant heeft Steve cliënten over de hele wereld. Hij is gastdocent bij de executive opleidingsprograma’s van de London Business School, de Cass Business School in Londen en de Judge Business School van de universiteit van Cambridge.
Hij woont in Londen.

Dr. Robert Cialdini heeft zijn hele wetenschappelijke carrière gewijd aan onderzoek naar beïnvloeding en is een internationaal erkende autoriteit op het gebied van overtuiging, instemming en onderhandeling. Op dit moment is Cialdini emeritus Regent’s professor Psychologie en Marketing aan Arizona State University. Hij heeft een aantal bestsellers geschreven en zijn baanbrekende onderzoek is gepubliceerd in toonaangevende wetenschappelijke tijdschriften. Zowel zijn boeken als zijn onderzoek worden wereldwijd besproken op radio en tv, en in de landelijke en zakelijke pers. Dr. Cialdini is bestuursvoorzitter van influence at work, een bedrijf dat wereldwijd actief is en sprekers levert, trainingen verzorgt en opleidt tot gecertifi ceerd trainer. Op het gebied van beïnvloeding en overtuiging is hij de meest geciteerde levende sociaal-psycholoog. Hij woont in Phoenix, Arizona.
Ook interessant
Scroll naar boven